De ideale klant bestaat niet
Ken jij je ideale klant? Hoe vaak heb je die vraag al gekregen? En dan zeg je: ja, ik weet precies wie dat is! Ik weet precies tegen wie ik praat! Of je denkt: het zal wel, die ideale klant. … Vervolgd
Ken jij je ideale klant? Hoe vaak heb je die vraag al gekregen? En dan zeg je: ja, ik weet precies wie dat is! Ik weet precies tegen wie ik praat! Of je denkt: het zal wel, die ideale klant. … Vervolgd
Vanmorgen viel het me op. Toen ik wakker werd: het licht is anders. De herfst zit in de lucht. Het zonlicht is anders, de geur buiten is anders. En die omslag is vaak heel abrupt. Ik hou van de herfst. … Vervolgd
Je moet weten wat je ‘waarom’ is. Iedere ondernemerscoach zal je dat vertellen. Ik ook. Maar waarom is je ‘waarom’ nou zo belangrijk? Wat heb jij, als ondernemer, er aan om te gaan zoeken naar je ‘waarom’. Want je wil … Vervolgd
Zoek jij ‘m ook, die gouden succesformule? Die methode waarmee je klanten ‘krijgt’ of ‘aan trekt’? Hoe je die ‘klantmagneet’ wordt? Vraag jij je wel eens af: ‘hoe doet die persoon dat toch? Die krijgt klanten bij de vleet en … Vervolgd
Ik stop er mee, hier zit geen perspectief in….hoe vaak heb je dat al gedacht? Ik durf het best toe te geven: ik heb dat heel wat keren gedacht en ook gedaan. Wanneer dingen, projecten, die je bedacht hebt niet … Vervolgd
Hoe krijg je meer groei in je bedrijf? De meest voor de hand liggende oplossing: meer klanten. Maar is dat de beste manier om te groeien? Wel als je helemaal geen klanten hebt, dat is duidelijk. Maar dan? Hoe ga … Vervolgd
Wie wil er nou niet onweerstaanbaar zijn voor klanten? Wanneer je onweerstaanbaar bent, dan ben je verleidelijk, aantrekkelijk, charmant. Dan hoef je geen moeite te doen om klanten aan te trekken, dat gaat vanzelf. Je hoeft niet te verkopen, mensen … Vervolgd
Online marketing is in. Op het internet zie je het steeds voorbij komen: je moet een ‘online marketing machine’ bouwen. Maakt niet uit wat je vak is, je kennis moet online. Maar is dat nou voor iedereen geschikt? Allereerst: de … Vervolgd
Hoe word je gelukkig met je bedrijf: wat is geluk eigenlijk voor jou? Wanneer voel je je het gelukkigst? ‘Being happy is the new rich’: dat je van veel geld niet veel gelukkiger wordt, dat weten we inmiddels. Al kun … Vervolgd
Marketing gaat vaak helemaal niet moeiteloos. Weerzin, weerstand, geen inspiratie: het hoort erbij. Hoe keer je die stroom? Van tegen de stroom in zwemmen naar meedrijven? Moeiteloos dus? Ik heb 10 tips voor je.