marketingtrainingWaarom geef ik deze marketingtraining ‘zomaar’ weg?

Die vraag krijg ik nog wel eens: waarom geef je zoveel kennis gratis weg? Omdat ik het ongelooflijk jammer vind dat mensen, die een betekenisvol bedrijf zijn gestart, op moeten geven omdat ze hun marketing nooit goed hebben geleerd. Het is niet nodig, je kunt het leren.

Deze marketingtraining gaf ik in het verleden life en als online training. Omdat ik met trainingen ben gestopt en ik het toch wel jammer vond dat al deze waardevolle kennis zomaar ligt onder te stoffen, kun jij hem nu gratis gaan gebruiken.

Een andere belangrijke reden

Wat me vooral is opgevallen bij het geven van de trainingen, is dat ‘kennis en vaardigheden’ doorgaans niet de grootste belemmerende factor zijn in het succes van ondernemen.

Nee, die belemmerende factor zit vooral in jezelf. In wat je gelooft, de overtuigingen die je hebt over jezelf, over ondernemen, over waardevol zijn. Dat maakt dat ik het nu belangrijker vind om je te begeleiden op dat vlak. Als mentor.

Het begint hier

Met kennis en vaardigheden. In deze marketingtraining voor zelfstandigen vind je de basics van wat je nodig hebt. Lees het door en maak vooral de opdrachten! Dan heb je er het meeste rendement van.

En wanneer je zit met vragen over jezelf en je bedrijf, dan neem je contact met me op voor verdere begeleiding.

Dus meld je aan voor de gratis marketingtraining en ga aan de slag! Het is nooit te laat.

Ja, stuur mij de cursus!

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.

Wat zit er allemaal in die marketingtraining?

De marketingtraining voor zelfstandigen bestaat uit 3 e-books die je gedurende 3 weken zult ontvangen. De eerste direct na je aanmelding, de volgende 2 in de weken erna.

Deel 1 gaat over Waardecreatie. Met andere woorden: wie ben jij en wat wil je betekenen voor anderen. Wie is je doelgroep, welk probleem los je op en wat is je marketingboodschap. Door middel van opdrachten kom je tot een overzichtelijk geheel.

Deel 2 gaat over je Strategie. Hoe ga je het doen, met welke producten en/of diensten? Je stelt vast waar je kracht zit en waar juist niet. Wat heb je nodig om toch je doelen te bereiken. En wat zijn die doelen eigenlijk?

Deel 3 gaat over je Marketingsysteem. Marketing is geen eenmalig iets, dat heeft regelmatig aandacht nodig. Op welke manier ga je dat doen: online of offline of een mix van beide? Ook als je vooral offline wilt werken, zal je waarschijnlijk toch wel een website willen hebben: waar moet je op letten voor een goede website? In dit deel veel tips voor je online activiteiten.

Het doel van deze marketingtraining is op de eerste plaats je laten nadenken over je aanpak. Ook al maak je geen enkele opdracht (wat ik je uiteraard afraad) en lees je de e-books alleen maar, dan nog zal dat je inspiratie en handvatten geven voor je aanpak. Want een geheim bedrijf is nog nooit een succes geworden.

En heb je behoefte aan ├ęchte begeleiding? Lees dan hier meer over het mentorprogramma en neem contact met me op.